Friday, August 3, 2018

4/8/2018 Assalamualaikum dan hi semua. Setelah sekian lama meninggalkan dunia blog, akhirnya saya kembali ke sini. Dulunya blog ini hanyalah untuk mendapat gred yang baik untuk subjek yang diambil. Sekarang mungkin menjadi ruang untuk saya berkongsi rasa dan minat. Setelah lama tidak menulis, kekok rasanya. Hari ini sempena kembali menulis, saya cuba menukar tema blog saya. Cubaan terlebih dahulu jika tidak sesuai kita akan tukar lagi ;) ;) Terima kasih encik hubby menggalakan saya menulis. Katenye, supaya saya dapat hilangkan boring dan berkongsi. Untuk post yang pertama ini tiada apa dapat saya kongsikan. Doakan semoga saya kekal menulis ya.
Gambar ini ketika kali pertama ke ICT, Shah Alam bersama amal dan eyl.

No comments:

Post a Comment

-about me-

Assalamualaikum wbth and salam sejahtera Selamat datang ke blog saya. pada awalnya, blog ini merupakan salah satu e-portfolio untuk melayakk...